Att bli kär i gaga.

13 snubbar på en båt till det förlovande landet Finland, hytter med vidöppna dörrar i ett försök att få ut stanken som uppkommer efter 20 timmars supande. Om du gick in och du tyckte det luktade som något dött där inne, så skulle du ha rätt, bara att kroppen som låg där inne var våran värdighet, så som det brukar vara på Finlands-kryssningar. Och trots allt det här, så var det här jag blev kär.

I Lady Gaga..

Av någon anledning så var mtv på konstant i vår hytt(antagligen för att vi inte orkade leta reda på kontrollen), och det var Lady Gaga-maraton. Så fort jag kom hem spenderade jag timmar av att se på videor och lyssna på låtar, och vafan, jag började gilla henne.

Hur hände det här? Varför började jag, en straight kille i 25års åldern, gilla lady Gaga? Låt oss ta reda på det.

Ignorance is Bliss

På något vänster så lyckades jag missa den stora Gaga-hysterin, innan färjan så visste jag lite om henne: 1 hon sjöng Poker Face; 2 hon hade konstiga klänningar; 3 ibland var de här klänningarna gjorda av kött; 4 det var snack om att hon var en han.

Ni vet när man kommer in i ett nytt förhållande där alla små konstiga grejer är charmiga istället för irriterande eller ännu värre, tråkiga. Det hände med Gaga.

Det är typ punk..

Jag har haft långt hår, ansiktet fullt av hår, jag jobbar frilans i Stockholm. Men jag har aldrig känt mig mer punkig än när jag insåg att jag gillade Lady Gaga. I min vänskapskrets krävs det balls. Ni vet hur Hells angels-medlemmar brukade kyssa varandra för att reta folk? Det är typ så. Fast inte lika badass. Men lika gay däremot.

Den oändliga längtan efter svar.

"Varför har hon en handske på ena handen? Varför slår hon på ett instrument som ser ut att komma från filmen existenZ? VAfan är hennes solglasögon gjorda av brända cigaretter för? Det MÅSTE betyda nånting, eller hur?

Hon är het.

Seriöst hurrni. När fick hon stämpeln som ful? Kolla den här länken till Telephone. Försök, bara försök övertala mig att hon har en kuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0