Din superhjältekraft!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha. Min superkraft är nog att jag kommer ihåg konstiga saker som man egentligen inte borde komma ihåg, sånt kommer ja ihåg. Och så är jag bäst på att vara lat haha. Känner mig lite seg så här mitt på dagen och ska gå till skolan nu igen så komma på ett Superhjältinne kraft namn kommer ja jävlar inte på. Hjärnan är inte riktigt med mig idag, den tarr sovmorgon haha.



Svar: Tack. Men som sagt tyvärr så går liver vidare även om man inte vill för att man sörjer.

2010-03-17 @ 11:32:09
URL: http://alva.doggyblogg.se
Postat av: Tane

När är du född? Jag har fått förr mig att du är betydligt yngre än vad jag nu förstår att du är. Tyckte du var lite läskig som prickade precis allt jag känner och upplever och vara så ung men nu känns det bara angenämnt att jag inte är ensam i världen. Måste säga att du är fantastisk på att få ner tankegångarna i skrift, fenomenalt!

2010-03-18 @ 23:04:32
URL: http://tane.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag är superhjältinnan som alltid lättar upp stämmningen genom att antingen göra bort mig, prata alldeles för mycket om roliga (läs konstiga) saker eller helt enkelt bara vara mitt (alldeles underbara) jag. klockan är mitt i natten och min hjärna är trött, jag kommer tyvärr inte på något passande superhjältenamn, några ideer? (jag är även en djävel på sudoku, MSröj och kändisar/skvaller)

=D

2010-03-25 @ 00:06:34
URL: http://septemberjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0