ingen tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå??

2010-06-11 @ 22:15:17
Postat av: Helena

Men vad är det här?



Upptäckte din blogg av en slump och sträckläste alla dina inlägg över en tråkig söndag, blev fascinerad av hur dina sinnen fungerar, och trodde mig ha funnit en ny favorit, en genialisk-ironisk-psykologens dröm-aktig sådan. Skrattar fortfarande till när jag tänker på ditt sims-experiment till exempel.



Men vad har nu hänt? Väntar och väntar på att det ska ramla in något nytt underfundigt, men icke.



Känns tråkigt att lomma iväg såhär, som att jag blivit blåst på sista beställningen en lördagsnatt 03.01. Kom tillbaka och bjud in till efterfest!

2010-06-23 @ 14:33:28
Postat av: Averagerob

Ja förlåt, jag har haft väldigt lite inspiration på sistone, jag ska försöka bättra mig, men nu på sommarn blir det inte så många timmar framför dator utan fler framför grillen med en öl i handen.

2010-06-24 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0