Spotify

Jag har cirkus 30 invites till spotify, så om någon behöver så bara att höra av er.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej lilla Bob!



Jag såg din fina uträkning på min blogg, tack för den! Men jag har också funderat. För det första är nudlar godare än bara makaroner (för om man ska ha ketchup till blir ju det också en extra slant).



Och för det andra känns det mer mättande med nudlar. Får man verkligen ut tolv portioner makaroner som man blir mätt av, av ett kilo makaroner?



Det är säkert lika lite näring i båda två, men för mig KÄNNS det ändå som att nudlar är mer "mat". Så jag kommer nog fortsätta tyvärr ;)



Men tack så mycket i alla fall!!

2010-01-07 @ 21:14:41
URL: http://lassies.blogg.se/
Postat av: tuva

Hej. vet inte om du har kvar några invites till spoty men om du har det skulle jag bli jätte glad om du kunde invita en vän till mig. :) hon "lånar" alltid av sina kompisar vilket leder till att hon inte kan lyssna när dom vill. iallafall, om du har några kvar och vill ge bort en så kontakta gärna mig via mail. :)

2010-01-24 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0