Helgen.

Har inte ork att göra ett "fint" inlägg, så det får bli helt vanligt.
Helgen har iaf spenderats med folket från Bromma och Hässelby.

R-Robert
D-Dremen
L-Linus
O-Oskar
K-Katten
L2-Lubbe

R: "Fatta vad jobbigt om man var siamesisk-tvilling och din tvilling var homo och inte du, och ni hade samma röv.."
----
D: "Haha fast jag har ju legat mer än du L"
L: "Ja fast jag ligger bara med tjejer"
----
O: "Vet ni vad som suger.."
R: "Dammsugare?"
O: "Jag menar vet ni vad som suger typ "bildligt" talat.."
D: "Svarta hål?"
O: "Ok men vafan, vet ni vad som är jävligt ocoolt"
L: "Lava?"
----
K: "Jag fick en bild av mitt ex igår. Den var på när hon och hennes nya kille knullade."
L2: "Haha fy fan"
K: "Ja som fan. Jag skickade den till hennes farsa.
----
Random brud på Laughing Duck: "Skulle ni kunna vara ihop med en ful tjej om hon var rik?"
L: "Skulle du?"
R: "Vaddå är du rik?"
----
L2: "Den ultimata bruden är den som har sex med mig."
L: "Ja tyck så du, jag skulle nog aldrig kalla en prostituerad för den ultimata bruden.."
----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0