tjejer med pojkvänner


Kommentarer
Postat av: Pling

Haha, hej bittra klubben. Kan ju på sätt och vis förstå vad du menar. Men jag är en Tmp själv så det är väl Kmf jag har erfarenheter från innan jag blev en tmp. Brukar ofta vara rak och tacka för mig när jag hamnar i liknande situationer. Får uppmärksamhet från min pojkvän så det räcker. Men känner helt klart igen beteendet från andra töser ute på galej.

2010-04-16 @ 22:30:56
Postat av: b

Ja men lite bitter är jag fan alltid, och visst det här gäller ju inte alla tjejer med pojkvänner, men ändå jävligt många. Jag tycker det är bra av dig att ändå visa var du står, fortsätt med det.

2010-04-17 @ 03:04:05
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0