Mjukporr lurar mig varje gång..

Samma sak händer varje gång. Det är sent på kvällen och jag ligger utslagen i min säng, och zappar på tv:n. Och så medan jag hoppar mellan, x-files, knight rider, MacGuyver, Law and order och Law and order: Criminal intent, så kommer man ju inte så oväntat till canal+ och hamnar mitt i en mjukporrfilm.

"Mjukporr suger", säger jag förmigsjälv. "Varför slösar man tid med att sända sånt här på kvällarna?"

Precis när jag ska zappa över till Discovery för att se om det är något bra där, vilket det oftast är, discovery kan vara den bästa tv-kanalen, anyhow så säger filmen "Vänta lite, byt inte kanal riktigt än. Kolla lite.. Jag gör det värt ditt besvär"

"Bullshit"
säger jag. "Jag vet nog hur du funkar. Du lovar mig hett sex men levererar bara frustration."

"Nej nej"
Säger filmen. "Du har helt fel. Jag är inte som de andra mjukporrfilmerna, JAG är annorlunda."

"Jasså? Hur då?"
  frågar jag, jag är fortfarande inte övertygad.

"Titta på de här nakna tjejerna när de kysser varann." Säger filmen. "Se hur hett det där är. Är det inte lite hett?"

"Tja, jo, jag antar det"

"Och det är bara i början av filmen min vän.. Vi har fortfarande 86 minuter snusk kvar. Kom igen nu, ge mig en chans."

Jag tänker en stund: "Okej"

83 minuter senare inser jag att jag blivit lurad.. igen. Det var ingenting i den filmen som ens kunde antyda till att vara hett sex(om ens sex). Du kunde inte ens kalla det "porr". Det var bara en bunt skådisar så desperata för att få jobba lite, men inte tillräckligt desperata för go all the way som man säger. Djupt inom mig skrattar filmen åt mig.

Varför fastnar jag varje gång? Varför gör mjukporren så mot mig? Jag vet det suger! Jag borde veta bättre. Och vafan det kallas mjukporr av en anledning. Men om jag zappar förbi så tittar jag, och jag tittar i förhoppningen om att jag ska få se lite hett sex. Det roliga är att om det är vanlig porr så zappar jag förbi det ganska direkt, det är bara mjukporren jag fastnar för.. Kanske är det för att när jag kollar på mjukporr så blir jag påmind av hur det vara i de unga tonåren. När man bara kunde titta på ett par bröst för att gå igång. Jag kommer ihåg när jag var typ 8-9 när folk höll på med Spice Girlsbilder, shit, det var ju som porr. Jag saknar det, att gå igång på minsta möjliga. Men, som vissa söker sanningen med livet, så fortsätter jag väl söka efter min mjukporr som kan göra mig glad. Jag vet att den finns där någonstans. Jag bara vet.


Kommentarer
Postat av: jennie

discovery :$<3 Kollar inte på porr så jag hade inget att skriva :( Men discovery är bäst. Bäst bäst bässsst.

2009-09-04 @ 22:52:11
URL: http://discrepancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0