Jesus.

Appropå Kristendomen och Jesus.

Han dog, och återuppstod efter 3 dagar eller hur det nu va. Sen väntade han i 2000 år tills han kom tillbaka, eller mer. Varför tror ni han inte kommit tillbaka än?

Kanske för att vi går runt och har kors runt halsen, på våra kyrkor osv.. Jag menar.. När/om Jesus kommer tillbaka tror ni han vill se ett kors? Ta Olof Palme till exempel, vad skulle han säga om vi gick runt med pins med revolvar på för att hedra honom?

Jesus är uppe med gud, och gud säger: Nädu Jesus nu är det dags att fixa till jorden lite. Jesus: Näää pappa jag vill inte, kan vi inte gräva ner lite mer dinosaurier istället?

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag försökte också göra den där men gav upp när jag upptäckte att man var tvungen att komma ihåg hur många man varit med och hur gamla alla är.

2009-09-26 @ 22:21:56
URL: http://discrepancy.blogg.se/
Postat av: b

Jag drog på en höft hur gamla folk var, hur många har jag nog ganska bra koll på. Jag kan ha glömt något fylleligg, men det är sak samma.

2009-09-29 @ 04:23:20
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0