Livet

Det här med att blogga packad och på mobilen är nog ingen bra ide. Dock känner jag att livet är fantastiskt tråkigt just nu. Jag hittar inget jobb, vilket i sin tur gör att jag konstant går runt pank, om jag följer med ut blir jag tvungen att snylta, vilket jag hatar. Nä nu är det en vinterdepp på g och jag gillare INTE. Ge mig mitt Bali och Australien igen... De kommande helgerna blir lugna i min ensamhet känner jag, kan nog behövas. Jag är inte alls sugen på utelivet, utan nu får det fan bli lite ensamhet framöver. ( jag försöker övertala mig själv)

Kommentarer
Postat av: K

Blowin in the wind

Fundera på budskapet som du tror att Bob Dylan vill förmedla med sången. Ge minst två konkreta exempel. Skriv cirka en halv A4-sida.



Lycka till!!

2009-10-26 @ 09:52:10
Postat av: K

Blowin in the wind

Fundera på budskapet som du tror att Bob Dylan vill förmedla med sången. Ge minst två konkreta exempel. Skriv cirka en halv A4-sida.



Lycka till!!

2009-10-26 @ 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0