Lite smått om sport och snusk

Jag kommit fram till att sport är fan så mycket mer förnedrande än porr, se på fotboll till exempel, ett tjugotal vuxna män iförda kläder som varenda centimeter tyg ägs av ett företag, släpps ut på en gräsmatta omgiven av företagsnamn och tvingas jaga en liten boll i en och en halv timme, detta har de vigt sitt liv åt och ifall de skadar sig eller blir för gamla är de borta ur leken, lyckas de hålla sig på topp tjänar de snuskigt med pengar. Denna förnedring går mer eller mindre ut på att företag ska tjäna massvis med pengar genom vadslagning, inträden, sändningsavgifter och idolbilder.

Hade fotboll varit lika populärt om det inte var lönsamt? Troligen inte.

Och knarkare finns det gått om även i sportindustrin, se på alla finska skidåkare, hade man langat åt dem hade man ju varit rik som ett troll. En grej jag inte riktigt förstår är själva idoldyrkan av sportmänniskor, skulle jag få barn som dyrkade och la ner sina pengar på bilder av folk som ägnat hela sitt liv åt att jaga en boll eller något annat sjukt så skulle jag bli deprimerad, mycket hellre att de skulle få dyrka Marilyn Manson eller Markolio, de har åtminstone något att komma med även om jag personligen inte är så kåt på någon av dem.

Nu var det inte meningen att försvara porrindustrin för visst, de tjänar pengar på att utnyttja människor och skapar ideal som inte stämmer med verkligheten, men vilken industri gör inte det? Mode, kläd och filmindustrin gör precis samma sak, det är så man tjänar pengar i dagens samhälle, det är lönsamt att sälja vapen och döda djur, därför gör man det, likaså är det lönsamt att knulla på film.

När vi ändå är inne på sex och snusk, visste du att läppstift från början användes av Egyptiska kvinnor som försörjde sig på oralsex? Detta för att deras läppar skulle se mer inbjudande ut.

Och visste du dessutom att orgasmer motverkar huvudvärk? Så har man ont i huvet är det troligen mer hälsosamt att ha sex än att ta en huvudvärkstablett. Det är mycket som man får reda på som man kanske inte ville veta, vad ska folk skylla på nu då? Orgasmer ska även vara det enda som man vet botar hicka.

En sista, visste du att Pac-Man egentligen skulle heta Puck-Man? Men ändrades eftersom namnet var för lätt att ändra till Fuck-Man.

Jag fattar inte varför besök på roliga hemsidor inte ingår i skolornas läroplan, man lär sig massvis med saker som man inte ens var i närheten av att ta reda på när jag gick i skolan.

Kommentarer
Postat av: S

Word

2009-10-21 @ 01:32:15
Postat av: Loppan

2009-10-21 @ 22:45:01
Postat av: Loppan

Så varje gång vi botade min hicka med 'då står pojkarna på rad' så fick jag egentligen en orgasm? Underligt. Jag tycker nog att det är vetenskapligt bevisat att GES botar hicka!

2009-10-21 @ 22:49:15
Postat av: b

Fast du fick ju nästan orgasm i öronen, tror det är därför.

2009-10-21 @ 23:21:55
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0