För tidiga utlösningar och Darwin

Jag ska vara helt ärlig. Av mina sisådär 7 år av aktuellt sex-liv, så har jag varit med om båda extremerna när det gäller "kraften att hålla sig".

Ibland kan man hålla på för evigt och ändå inte bli klar, och ibland.. ja så behöver man det inte. Men oftast brukar jag ligga någonstans emellan. Men varje gång jag stämplar in för ett långt arbetspass, så att säga, så kan jag inte sluta tänka på hur ledsen Darwin måste vara. Allt med hans teori om att evolutionen bara utvecklar egenskaper som förbättrar vårt arts överlevande, och ett 40 minuters sexmarathon passar verkligen inte in i evolutionen.

Om Zebror tog en halvtimme på sig och sex olika ställningar för att para sig, då skulle de vara lejonkrubb inom minut nummer 3. Så mycket som långa knull har blivit gloriferade av dagens porrskadade kultur, så är för tidig utlösning egentligen det bästa Darwinistiska övertaget vi män kan ha. Wham, Bam, nu sticker vi innan vargarna kommer.

Tänk efter egentligen. Vem har störst chans att klara sig i en ormgrop - en one-pump mus som är klar inom 10 sekunder och som sen flyr platsen, eller en John Holmes mus som sitter på samma ställe i en timme och juckar samtidigt som han tänker på fotboll?

(eller vad nu möss tänker på för att försena orgasmer. Råttgift eller råttfällor kanske, vem vet)

Så då började jag tänka, som vanligt. Vad finns det för andra sexuella egenskaper som är vanligt i dagens samhälle som egentligen hindrar vår överlevnadsinstinkt i naturen? Det första jag kom att tänka på var bröststorlekar Om du är kvinna och springer ifrån en vildhund, helt övertygad om att han ska slita dig i stycken för att dela med sig till resten av flocken, så är ett par hoppande och gungade D-kupor det sista du behöver. Om jag var en hungrig björn och skulle välja mellan att jaga Kate Moss eller Ice-T's flickvän Coco, gissa vem jag skulle se som hjälplös?

Och det här med penisstorlek? Samtidigt som en 28centimeters kuk kanske får några huvuden och vända på sig i porrbranschen och har gett den så annars obegåvade Ron Jeremy en livslång karriär, hur blir det i naturen?
Jag har aldrig sett en giraff med en kuk hängandes vid knäna, och det finns antagligen en anledning till det.

Och självklart så lever vi ju inte i jungeln något mer. Människan har evolverat och har nu femvåningshus där vi kan låsa in oss själva så vi kan knulla hur länge vi vill utan att behöva vara rädda för krokodiler eller lo-katter. Så så mycket var den där jävla Darwins teori värd. Han var antagligen bara en one-pump snubbe med en liten kuk och en plattbröstad fru..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0