Småtjejer: snuskigare än du tror!

När jag gick i högstadiet så praoade jag på min grundskola som vaktmästare i tre veckor. Jag upptäckte en hel del intressanta saker under de tre veckorna, som att man inte ska blanda ammoniak och blekmedel tex, men det är en annan historia. Men om ni hade frågat mig under den tiden vem jag trodde var snuskigast tjejer eller killar, så hade jag sagt killar. Utan att tveka, men fan va fel jag hade.

Småtjejer är jävligt snuskiga!

Killarnas värsta spratt var att ibland pissa på toapappret, vilket jag bara skickade vidare genom att inte byta ut de jävla rullarna. (Ha så skoj torka era rövar med pisspapper era snorungar.) Men tjejernas omklädningsrum var alltid en katastrof, varje jävla dag.

Jag vet inte om det var medvetet eller vad fan som försegick där inne, men de pissade på toasitsen mer än vad killarna gjorde. En gång hade till och med en tjej kissat högt upp på väggen, vilket jag visserligen var lite imponerad av. De brukade låsa dörrarna från utsidan också, så man trodde någon hade låst in sig där och somnat, men sen när man väl fick upp dörrarna så var det bara massa kiss på golvet.

Och det är ju bara urin... Jag upptäckte inte en gång utan TVÅ gånger hela toaletten var täckt i bajs, från golv till tak. Man har ju hört om hur killar har bajsat i handfat och liknande, även om jag aldrig var med om det under de här tre veckorna, men det är ju en grej. Skillnaden på att skita i ett handfat och i toaletten gör inte så att du står ut från mängden, men det kan vara värt det som ett skämt om man är 11. Men Väggarna?! Taket?! Då måste ju händerna bli involverade. Det krävs ett jävligt sjukt huvud för att komma på något sånt.

Fråga för fan inte va de gjorde med sina tamponger och bindor. (jag önskar verkligen att bindor inte hade en klistersida ibland.) Jag är inte emotionellt redo än. Jag visste fan inte ens att tjejer i låg-mellanstadiet hade fått sin mens redan! Var det något fel på skolan? Är alla småtjejer såhär i hela Sverige?

De kanske gjorde såhär pga bristen på övervakning. Vi väntar oss att killar ska vara äckliga. Så lärarna kollar till dem i omklädningsrummen så de inte kissar ner allting. Men aldrig med tjejerna, det kan ju försig ha o göra med att de flesta idrottslärare är manliga och det inte skulle se så bra ut om han sprang in hos tjejerna hela tiden. Men där var det alltid lugnt, de skulle kunna ha en fight club där inne eller tuppfäktning eller något liknande utan att någon skulle märka.

Även om jag tror småtjejer är helt enkelt snuskigare än småkillar. Så är ju killar uppmuntrade, till och med tvingade av bröder och polare att deras omklädningsrum ska bli nerkissat, tjejer är kvar i bullshit-stadiet där de ska vara "kvinnliga". Som att vara en prästdotter så tror jag det här gjort att deras små hjärnor har blivit tvingade i den motsatta riktningen.

Så nästa gång du träffar en elva eller tolvårig tjej, ska du veta att bakom det där Hello Kitty leendet så lurar en galen sociopat. Hon dagdrömmer nog inte bara om Idol-Erik och Twilight - hon kan mkt möjligt också fundera på hur hon bäst fingermålar en blomma i bajs.


Kommentarer
Postat av: K

haha, så hade vi inte i vallatorp minsann.

ps det var två veckors praktik, inte tre.

2009-11-13 @ 13:43:19
Postat av: B

ok det kändes som tre iaf!

2009-11-13 @ 15:54:43
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0