List-tjosan

Fick en sån här jobbig lista idag... jaja inget bättre för mig.

THREE THINGS YOU LIKE ABOUT YOURSELF:
1. Jag är en bra människa (men inte god)
2. Jag tar lätt på motgångar (och medgångar)
3. Jag kan skratta åt det tråkiga (men är rädd för en dag då jag inte kan det)

THREE THINGS YOU DON’T LIKE ABOUT YOURSELF:
1. Minne som en guldfisk (jag är i alla fall inte långsint)
2. En väl utvecklad relationsfobi (jag sa i alla fall till först)
3. Jag är ibland för lat för att göra det jag vill (jag vill vara lat)

THREE PARTS OF YOUR HERITAGE:
1. Konstnärlighet (fast på ett litet annat sätt)
2.
3. (Det är nog inget mer, vilket mina släktingar skulle hålla med om. Eller så är jag allt positivt de är, fast tiofalt, och hälften av det negativa.)

THREE THINGS THAT SCARE YOU:
1. Skyddade nummer (varför vill de inte berätta vilka de är?)
2. Att jag inte är rädd för något egentligen. (det gör mig rädd)
3.

THREE OF YOUR EVERYDAY ESSENTIALS:
1. Tvätta håret (Ja, även om jag bara skall gå runt hörnet och hämta mat)
2. Kaffe (Jag har passerat det här stadiet egentligen, nu när jag är immun)
3. Musik (Genomsnitt är nog 6-8 timmar om dagen)

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. T-shirt
2. Svarta träningsbyxor (Basic, där B inte går att få till något annat än A eller D)
3. 

THREE OF YOUR FAVORITE ARTISTS (at the moment):
1. The Killers (Kan jag sluta lyssna på de här snart eller?)
2. Just D 
3. Bubbles (Jaha, det här var ju inte väntat ...)*skämt* 

THREE THINGS YOU WANT TO DO IN THE NEXT 12 MONTHS:
1. Ut och resa (Men när?!)
2. Bada i havet (Nej, Stockholm har bara en stor insjö)
3. Komma ihåg något (Jag hade någon bra kommentar ... vänta ...)

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given):
1. Att hon är kåt (på mig)
2. Att hon är glad (att se mig)
3. Att hon är tacksam (att ha mig)

TWO TRUTHS AND A LIE (in no particular order)
1. Jag kan uppskatta ett gott vin
2. Jag lyssnar på Jennifer Lopez när ingen vet
3. Jag tyckte American Pie var en asbra film

THREE THINGS YOU JUST CAN’T DO:
1. Äta nötter (för jag är allergisk)
2. Se Star Wars 1 (för den är så dålig)
3. Sova ensam (jag blir ensam i 6 timmar)

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. Se på film (det blir väl minst en 100 i veckan)
2. Klaga på saker (jag vill gärna kalla det för konstruktiv kritik)
3. Även Rita (skyll på min mor)

THREE THINGS YOU WANT TO DO REALLY BADLY RIGHT NOW:
1. Sova (jag känner mig lite trött)
2. Ha pengar (just nu har jag kanske 50 kr)
3. Åka till något varmare land (fast det är ju vår snart..)

THREE CAREERS YOU’RE CONSIDERING:
1. Jurist (you can’t handle the truth!(fast egentligen inte, det är för mkt plugg))
2. Korgflätare (flumma, lyssna på musik och ligga med vita turister)
3. Journalist (för jag skriver sämre än jag kan och hittar på vad som helst)

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. Usa (känns som dom är fetare där än här?)
2. Hongkong (tjaa ...)
3. Västindien (Sol, sand och mango)

THREE KID’S NAMES:
1. Mocambique
2. Nicaragua
3. Peru

THREE THINGS YOU WANT TO DO BEFORE YOU DIE:
1. (pass)
2. (pass)
3. (dör jag så dör jag och vad spelar det då för roll)

THREE PEOPLE WHO HAVE TO TAKE THIS QUIZ NOW OR DIE PAINFULLY:
1. George W Bush
2. Vladimir Putin
3. Mona Sahlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0