Nystart

Nu när jag är arbetslös så kände jag att det var dags för en reboot av bloggen.Jag gör verkligen ingenting om dagarna, vaknar, går ut me hundarna, käkar nån lunch, kollar efter lite jobb, hittar inget.. osv.

Idag har jag dessutom pulat lite med pennan framför datorn.
Hon har inga händer, och hennes boobies är påtok för konstiga. Men hon blir nog klar någon dag..

Jag har också käkat korv idag, stockholmare, riktigt fint.. Fan jag har käkat korv senste 4 dagarna.. Spenderade helgen hos linus i abrahamsberg, där blev det grillad korv, tunnbrörulle, mer korv.. imorrn blir det nog ingen korv. Det var väl Queen som sjöng "too much korv will kill you"`.
Imorrn drar även päronen till los canarias i en vecka, så då blir det slappt här hemma :)

Kommentarer
Postat av: S

Bra där B! Blogg like you never have blogg before!

2009-05-20 @ 08:07:08
URL: http://professionell.blogg.se/
Postat av: Malin

That´s right,hade en kråka som dog av för mycker korv...He´s just a shadow of the kråka he used to be...

2011-09-07 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0