Tisdagslista!

Jag tänker börja med ett nytt koncept, eftersom jag är arbetslös och på tok för mkt tid på dagarna så ska jag börja med en Tisdagslista.
 Mitt koncept är väl helt enkelt att jag listar fem saker jag vill dela med mig av den veckan.

Den första listan blir 5 mashups.
En mashup är oftast två låtar som man mixat ihop så det blir en.. Ja ni förstår när ni lyssnat på dem.

TickTickTiger

Sue Thompson vs The Hives



Shut Up & Die
Rihanna VS
The Prodigy 


Scream Aim Dance
Bullet For My Valentine vs Lady Gaga



Dangerous
Michael Jackson vs. Akon
(Var ju tvungen och ta med en MJ-låt)




Money For The Queen

Dire Straits vs. Sex Pistols vs. Basement Jaxx vs. Simian vs. Fatboy Slim

Det här är nog min favorit.


Där har ni dem. Vissa är bättre än andra, vissa kanske inte tycker om någon av dem. Men det är kul att se vad man kan göra med de låtar som redan finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0