MJ

Ja klart man måste skriva om Michael.
Visst han var stor, men jag tycker inte det är tragiskt som alla andra verkar tycka.
Vi är morbida i min umgängeskrets, och varje nyår så har vi lite betting på vem som kommer dö det kommande året. Michael och Hugh Hefner är två ständiga favoriter för mig sen många år tillbaka.
MJ har ju tydligen inte mått bra, med tanke på alla anklagelser, sanna eller inte, så finns det nog en gräns med hur mycket en person kan stå emot.

Men för att lätta upp stämmningen så finns det ju massor av MJ jokes vi kan fnittra åt.

Coroners have ruled out exposure to sunshine, moonlight and good times. They now confirm cause of death as "the boogie.

How is Michael Jackson now officially known? The King of Drop.

I guess his heart just couldn't beat it!

Smaklöst jag vet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0