Lördag.

En lördagkväll som såg ut att bli så lugn blev inte alls så lugn..
Först och främst hängde vi på skansen där det vankades dansband.. Jonas & Jive tror ja de hette.
 Värre köttmarknad för 50+arna får man fan leta efter.
Efter dansbandet  och skansen blev det vanliga "kroghänget" på tegelbruket, vilket var trevligt, men man kunde varit utan. (Kurre jag borde börja lyssna på dig mer.) Inne på bruket var det lugnt som vanligt, lr ja lugnt o lugnt, värre köttmarknad för 15+ får man leta efter..
Utanför vankades det slagsmål som vanligt. Calle, även kallad Greklands-Calle som för övrigt tydligen är polare med en kompis till mig började bråka och slåss med alla möjliga, jag själv trodde han var oskyldig för mordet där i grekland för så många år sedan.. Efter den här kvällen är jag inte lika säker.
 På det så började en viss Patrik, enda mäniska i världen jag tror jag skulle kunna döda utan att få dåligt samvete, bråka med Loppans "killes" kompisar, så var karusellen igång igen.
 Jag förstår inte riktigt varför man börjar bråka utanför en "klubb" sådär.. Är det för 5 i 3-ragget sket sig och man måste hävda sig?
Jag tror för övrigt jag inte skulle ha en chans i ett slagsmål, jag skulle nog försöka springa den korta sträcka jag klarar av och hoppas jag kommer undan..
Men å andra sidan vem vill börja bråka med mig? ;)

Hem tog jag mig även på en rosa damcykel med punka som låg i skogen. Fashion..

Jag har för övrigt ganska exakt 20 spänn att leva för, tills jag hittar mig själv ett jobb. Ångest är bara förnamnet.


Kommentarer
Postat av: K

haha! ja alla borde lyssna på mig.. att ni aldrig lär er! =)

2009-06-28 @ 10:06:43
Postat av: loppan

äh, bajsa på dig

2009-06-28 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0