Kvinnor rasar!

Jag tycker alltid det är lika kul när det är olika folkgrupper som blir förbannade på personer eller andra folkgrupper.. Ja förutom nazismen då, det var ju inte så kul.. men men varför kom jag då in på det här?
Joo Annika Lantz har ju tyckt att parlamentet har för mycket män och för lite kvinnor i programmet.

Nour El Refai RASAR hon också, fast hon mot Filip och Fredrik, De har finkammat Sverige och inte hittat en enda rolig kvinna. Hur kan vi förlåta dem det? Säger hon till tidskriften Bang.

För det första så var det ju vanliga svenssons som skulle skicka in brev till hundra höjdare och rekomendera udda och roliga personer. Och, nu kommer jag få kvinnorna mot mig, de kanske t.o.m. rasar.. jaja kvinnor behöver oftast inte vara roliga, och det märks. Någon tiding USA gjorde en undersökning bland sina läsare där de skulle rösta fram Amerikas roligaste kvinnliga komiker. Vet ni vem som vann? Ellen DeGeneres.. Hon är väl ändå inte rolig? Jag kan säga en kvinnlig komiker som jag tycker är rolig, Sarah Silverman. Fast hon är fortf ganska barnslig och kör mkt på att hon är just tjej, och rätt mkt bajshumor.


 Vi killar måste i regel vara roliga för att klara oss, jag menar om man läser i intervjuer om vad en kvinna vill ha, så står det oftast: "Han måste kunna få mig att skratta." Fine de säger de kanske bara för att inte låta som svin, när de egentligen vill säga att han måste vara snygg. Men visst är det så att man väldigt ofta läser att en kille måste vara rolig?

Skriv gärna vad ni tänker, och ingen ska ta det här personligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0