Projekt!

Jag fick en smärre chock när jag ställde mig på en våg för första gången sen jag kom hem från Bali. När jag kom hem i mars-april så låg jag på jämna 85 kg, nu.. 93.3 kg.

SÅ eftersom jag är arbetslös och har mkt tid över så tänkte jag dra igång ett litet projekt. Som bekant är föräldrarna i portugal i 2 veckor, jag sätter en gräns och ska försöka gå ner så mycket som möjligt under dessa två veckor. Det innebär någon form av motion(vet ej vad än), 2 vita veckor, yep ni hörde rätt, nu kör vi inte varannan vatten, utan endast vatten. Måste väl antagligen lägga upp ett stadigt matschema också, för tillfället käkar jag kanske 1 ibland 2 måltider per dag. Det sägs ju att det funkar bättre om man har regelbundna tider. Så jag har tänkt 5 mål om dagen, små mål visserligen.

Vi får se, det kanske inte händer ett skit på två veckor, men jag kommer köra vidare, men efter två veckor kanske ta en bira på fredagarna eller nåt. Vi kan börja med att sätta mål på 85, som jag hade i april. Sen får vi se hur lång tid det tar. Efter det försöker vi får ner det 10-15 kg till. Varför inte gå på stort på en gång?

Jag får väl försöka fixa före- och efter-bilder..

Låt spelet börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0