Omegle

Jag fick siten Omegle.com av en kompis för nån vecka sen. Det är en chat, där du kopplas upp mot en helt anonym människa och får helt enkelt prata med någon, någonstans i hela världen. Först tyckte jag det var lite trisst.. men om man tvistar till det så är det riktigt kul.

Connecting to server...
Looking for someone you can chat with.
Hang on.
You're now chatting with a random stranger.
Say hi!
A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!

Stranger: I'm pale
You: Who are u?
Stranger: and horny
Stranger: pale
You: GO PIKACHU!!
You: pikachu use THUNDERBOLT!!!
You: PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKACHUUUUUUUUU
Stranger: damn, you're so f***ing funny
 You: it was super effective!
You have disconnected.

Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger.
Say hi!
Stranger: hi
You: hi
You: do u look like pamela anderson?
Stranger: sure
You: she's not my type
 You have disconnected.

KUL VA? Eller så är det bara jag som är full och trött som tycker det är kul.. Oh well, sov gott

Kommentarer
Postat av: K

KUL



ps jag är nykter

2009-08-15 @ 11:31:02
Postat av: Jennie

Hahah jag dog lite.

Är nykter.

2009-08-20 @ 15:48:21
URL: http://jvornanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0