2003-2007

Jag kanske för en gångs skull ska berätta lite om mig själv? Om en tid i mitt liv som faktiskt väldigt få av mina vänner känner till.

2003-06:
Vi kan börja med mitt och Karins förhållande.
När vi blev ihop i början av 1an så hade hon en vecka tidigare gjort slut med sin förra kille, som hon varit ihop med i cirka 2-3 år.
 De första månaderna så låg hon och grät över honom under nätterna när jag sov med henne. Hon pratade om honom i sömnen, vilket gjorde att jag aldrig trodde förhållandet skulle hålla, jag var ett substitut för hennes ex helt enkelt och blev självklart svartsjuk. (Svartsjukan fanns kvar under hela förhållandet, som också ledde till en del bråk.)
I vilket fall så lovade hon att hon verkligen hade känslor för mig bla bla bla. Efter ungefär ett år så började hon må dåligt. Tappade sexlusten, kände sig ensam, tyckte skolan var hård osv.
Detta resulterade i att hon började hos en kurator, struntade mer och mer i mig, hon gick ut och festade istället. Och hade mig som bollplank för sina problem. Problemen kom enligt henne för att hon aldrig fått vara en tonåring. Hon hade 18årskris helt enkelt. Hon ville va ute och festa, knulla och supa sig redlös, MEN hon ville fortf vara tillsammans med mig.
Sex slutade vi ha efter ca 7 månader in i vårt förhållande. Så fortsatte det i typ 2 år till, tills vi åkte till bryssel i 3an med skolan. Då ville hon göra slut, jävligt bra tillfälle.. när vi inte kunde gå någonstans, var i ett främmande land och var tvungna att umgås på en buss 24/7 ungefär(vi gick i samma klass för de som inte visste det).
Jag mådde piss för jag trodde jag fortf älskade henne, hon hade inte samma problem, hon gick ut och festade med resten av klassen medan jag satt på hostellet med några grabbar och mådde piss.

När vi väl kom hem från Bryssel så sa vi (hon egentligen) att vi inte skulle ha sex med andra förän båda kände att vi kommit över vårt förhållande. Eftersom vi inte haft sex på typ 2 år så var det lugnt för mig, och hon menade ju att hon inte hade någon sexlust ändå pga att hon var deprimerad.
Det tog ganska exakt 2 veckor tills jag fick höra av en tjej i klassen att hon hade haft ett one night stand, som sen blev ett kk som jag förstod det. Jag var fortfarande kär i henne, och agerade fortf bollplank åt henne. Sommaren 2006 när vi tog studenten så åkte hon till nya zeeland i 2 år.

2006-2007:
Jag var inte med så mycket folk under den här tiden.
Jeppe och Totto låg i lumpen, Linus var ute och reste.
Och det är ju ändå de tre jag umgicks mest med under den här tiden.
I allafall när Karin åkt så började jag tänka i andra banor, jag kunde inte gå runt helt själv och vara deppig pga en tjej som egentligen behandlat mig som skit och som jag egentligen inte hade något gemensamt med.
 Jag började träffa Maja, som bodde i Nacka. Under samma tid träffade jag även Johanna från Haninge och Freja från Aspudden.
 Maja och jag hade haft ett kk-förhållande i 2 månader jag träffade Johanna. Jag fick ganska snabbt känslor för Johanna, vi brukade gå ut på djurgården och sitta där hela sommarkvällar för oss själva. Men eftersom hon var 3 år yngre så trodde jag aldrig det skulle funka mellan oss, så jag fortsatte träffa Freja och Maja lite smått.
I vilket fall så fick Johanna reda på att jag träffade de andra också, och sen var hon ute ur bilden. (det är det enda jag önskar jag kunde få ogjort i hela mitt liv, är än idag, typ 3 år senare fortf smått förälskad i henne.)
Det slutade iaf med att jag och Maja tröttnade på varann, tror jag iaf. Så då umgicks jag mer och mer med Freja. Under den tiden blev Freja gravid, jag hade fått klamydia av en annan och smittat Freja med det. Vi hade ett kort förhållande under typ 7-8 månader, som egentligen mest bestod av att jag åkte dit efter jobbet, hade sex, sov, åkte till jobbet, hon gick till skolan osv. Efter ett tag så tröttnade vi helt enkelt på bara ha sex, jag hade inte träffat någon av hennes kompisar, och hon hade inte träffat några av mina. Så det var inte så svårt att lösa upp det förhållandet.


Nu sisådär 3 år senare så vill Karin fortf att jag ska vara hennes bollplank och hennes sovkamrat, fast utan sex.
Maja träffar jag ibland, men hon har flyttat tillbaka till Dalarna, eller just nu i England. Johanna och Freja har jag inte träffat på 3 år.
Ja kanske inte så kul läsning men nu vet ni iaf (om ni orkade läsa vill säga :)
Tjipp

BTW dagens info: Lady Gaga är hermafrodit, men det kanske ni visste redan.

Kommentarer
Postat av: K

you always want a substitute my friend!

2009-08-12 @ 19:16:09
Postat av: Jennie

jag tänkte kommentera något som kan sluta illa för min del så jag låter bli :$

2009-08-20 @ 15:50:38
URL: http://jvornanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0