Flygplatser.

Jag kom och tänka på det här med säkerheten på flygplatser.. Man får bara ta med sig 100 ml i små flaskor, eftersom då är det för liten mängd vätska för att det ska vara farligt. Men vad är det som stoppar terroristerna att mötas upp ombord planet och samla ihop all vätska?
Sen alla frågor.. som de alltid ställer när man är utomlands.

Har du packat din väska själv? Nej för fan Leif Loket Olsson kom och packade min väska. Han och Ernst Kirchsteiger kom förbi och lagade mat åt mig, gav mig lite massage, och sen packade de min väska..

Har du haft du haft dina väskor under uppsikt? Nej, vanligtvis brukar jag kvällen innan jag åker ut och reser, precis när månen står som högst på himlen, så ställer jag ut min väska på gatan och låter den sen stå där i flera timmar utan min uppsikt. Bara för att det ska ge mig tur på resan..

Säkerheten på flygplatser är ju bara till för att folk ska känna sig säkra.( Och när jag säger folk, ja då menar jag så klart vita människor, för inte fan tror jag folk från mellanöstern känner sig säkra.) Jag menar kan knarklangarna smuggla ombord knark, då kan fan nån smuggla ombord ett vapen eller en bomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0